Om foreningen

Hvad er Brejning Efterskole elevforening?

Brejning Efterskole Elevforening hjælper med at holde liv i de venskaber der fødes på Brejning Efterskole, og skaber nye på tværs af årgange. Vi er en forening for gamle elever af Brejning Efterskole. Vi laver primært 2 arrangementer: GEW & A-Weekend, hvor vi samler vores medlemmer til både fest og fede aktiviteter.

Efterskoleåret

Et efterskoleår… Når man tænker over det, er et år egentlig ikke specielt lang tid i et helt menneskeliv, der i gennemsnit er 81 år. Ikke desto mindre er et efterskoleår så intenst, at det har en enorm indflydelse på resten af dit liv. Du møder nogle venner, der kan blive til livslangevenskaber, hvis du selv gør en indsats for det, efter tøjet og ordbøgerne er blevet pakket ned i papkassen på sidste skoledag .

Der er et liv bagefter – tro det eller ej!

Brejning Efterskoles Elevforening hjælper med at holde liv i de venskaber og skabe nye. Igennem arrangementer på efterskolen, og fester på tværs af årgange forsøger foreningen af stimulere de gamle minder fra efterskoletiden, holde kontakten til efterskolen og danne grundlag for nye oplevelser blandt de elever, der har gået på Brejning’…

Når du vælger Brejning Efterskole, som det sted du vil udleve dit efterskoleår, får du med i pakken muligheden for at forlænge det år lige så længe, du har lyst. Du kan ganske vist ikke blive boende på skolen ( selvom de fleste nok har overvejet den mulighed af og til…). Men ved at have valgt en efterskole, der har en aktiv elevforening for tidligere elever, giver du dig selv muligheden for at komme igen, møde nye folk på tværs af årgange og dyrke glæden ved dit efterskoleår på Brejning Efterskole.

Brejning Efterskole Elevforening er en forening med alt hvad det indebære.

Kunne du tænke dig at blive medlem eller bare vide mere om det så klik her!

Læs Brejning efterskole elevforenings vedtægter her!